Cliffhanger - Reisverslag uit Calabar, Nigeria van Rebecca en Niels Wierks en Wink - WaarBenJij.nu Cliffhanger - Reisverslag uit Calabar, Nigeria van Rebecca en Niels Wierks en Wink - WaarBenJij.nu

Cliffhanger

Blijf op de hoogte en volg Rebecca en Niels

09 Oktober 2014 | Nigeria, Calabar

Maandag 29 september: Onze begeleider geeft aan dat 'by Gods grace' de rechtszaak donderdag zal plaats vinden.

Donderdag 2 oktober: Helaas, helaas.

Donderdag 9 oktober: Onze begeleider: let's pray that it will be tomorrow. Zou het...? Wij besluiten vooral te bidden voor vertrouwen en wanneer die rechtszaak dan komt, we zien het wel. Tenslotte was onze trouwtekst niet voor niets 'kijk naar de vogels in de lucht.'

Maar.....

Hoe gaaf en fijn zou het zijn als we morgen om deze tijd kunnen zeggen dat Evi juridisch onze dochter is! We wachten af! We zullen zien!

De vrouw die morgen met ons mee zou moeten gaan naar de rechtbank is nu 'out of town'. Afhankelijk hoe laat ze morgen terug is, vindt de rechtszaak morgen plaats. Ze hoopt zelf dat het lukt, maar ze is hierin afhankelijk van haar medereizigers.

En wij? We bekijken onze Afrikaanse kleren, leggen luiers, flesjes, documenten, nette schoenen, sokjes (!) water klaar en we wachten af. Is me dat een cliffhanger......

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps: we vinden het erg leuk om contact te hebben met het thuisfront, vind je het leuk om ons te bellen, dan kan dat naar ons Nigeriaanse nummer. +2347038512193. Via www.hallobuitenland.nl kun je zelf goedkoop bellen. Een mailtje sturen vinden wij ook altijd leuk!

• 09 Oktober 2014 - 22:15

Mirjam En Peter:

Spannend! Sterkte!

Groet,

Mirjam en Peter

• 09 Oktober 2014 - 22:38

Femke:

HA lieverds,

Heel veel sterkte in deze spannende afwachtende tijden! Ik duim, hoop en bid voor jullie mee.
    Hier is het inmiddels echt herfst aan het worden, dus zal ik maar eens geitenwollen sokjes opzetten voor Evi; heeft zij nodig als zij hier komt ;-)))

Hele dikke kus, Femke

• 09 Oktober 2014 - 22:50

Ineke Wierks:

Sterkte met wachten en wij bidden ook voor jullie groetjes pap en mam

• 10 Oktober 2014 - 07:38

Femke:

Hoii

Spannend! Suc7 ♥

-xxx- Femke (your little sister:-))

• 10 Oktober 2014 - 10:20

Ineke Verheul:

Het komt heeeeeel dicht bij nu.
    Ja zeker spannend en blijven kijken naar de vogels in de lucht heel goed!

Lieve mensen tot snel we gaan aftellen hoor ik voel het.

Liefs ons.

• 10 Oktober 2014 - 22:05

Lia En Kees Van Den Boogaart:

Wat een geduld moeten jullie hebben. Het is wel heel spannend. We leven met jullie mee.
    geduld is een schone zaak.

een lieve groet van ons. Kees en lia.