#Zinin - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Rebecca en Niels Wierks en Wink - WaarBenJij.nu #Zinin - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Rebecca en Niels Wierks en Wink - WaarBenJij.nu

#Zinin

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca en Niels

02 September 2014 | Nederland, Dordrecht

Zo, en dan nu even een momentje nemen om te beseffen wat er eigenlijk allemaal gebeurd.

- We vliegen morgen!
- We gaan een bijzondere reis maken!
- We worden papa en mama!

En dat allemaal op korte termijn. Af en toe dringt het besef even door en hebben we er onwijs veel zin in. De koffers zijn gepakt (zo goed als), de lijstjes zijn afgewerkt (zo goed als) en de tickets zijn geprint (ook zo goed als).

Vanochtend om 11:00 uur kregen we van het reisbureau de geruststellende mail dat er nog plek was in het vliegtuig. Gisteren hebben we ons visum opgehaald, even gecontroleerd, maar er staat inderdaad 3 maanden in. Daarna zijn onze gegevens naar het reisbureau gestuurd en wij maar eens begonnen met pakken. Ik vond het nog best spannend vanochtend, want, wat als het nog een dag uitgesteld zou worden. Het is maar een dag, maar op dit moment willen we dolgraag gaan. Het was in ieder geval vast een goede oefening in het leven met een 'go with the flow' mentaliteit. Daar zullen we nog wel wat oefening in krijgen de komende maanden.

Heel bijzonder en heel onwerkelijk dat ons huis straks medebewoond gaat worden door een klein meisje, een meisje dat nu nog nergens weet van heeft. Hoe heftig zal dat straks voor haar zijn. We zullen ons best doen haar te troosten en gerust te stellen.

Ons laatste blog vanuit Nederland. De volgende hopen we in Lagos te schrijven, dan ook onze eerste indrukken van Nigeria. En zoals de Foundation in Nigeria ons op papier vertelt: Be assured that you are in safe hands and you do not have to cry home for help! Nigerianen staan bekend om hun humor, nou dat was vast een voorproefje.

Zwaaien jullie morgen aan het begin van de middag even omhoog?

Tot later!

Liefs Niels en Rebecca

Ps: buiten alle bovenstaande dingen die we tot ons door moeten laten dringen, geldt dit ook voor alle reacties, lieve woorden en thumbs up's die overdonderen ons en zijn hartverwarmend. Super bedankt hiervoor!

• 02 September 2014 - 21:09

Esther:

Dikke x en tot skypes!!!

• 02 September 2014 - 21:10

Wimschop:

Rebecca en natuurlijk ook niels want mann en vrouw is toch 1 ik zou zeggen velsuc 6 met jullie nieuwe uitdaging. en mak erwat moois van gr wimschop

• 02 September 2014 - 21:16

Laura Bouman:

Een hele goede reis toekomstige ouders.

• 02 September 2014 - 21:21

Rianne Ketelaar-Vos:

Wil jullie een supermooie bijzondere reis wensen. Probeer te genieten van dit mooie moment. Jullie worden papa en mama!!!

Ben in gedachten en gebed bij jullie!

• 02 September 2014 - 21:30

Esther En René :

We waren al benieuwd wanneer jullie precies zouden gaan..... Morgen dus! Spannend, heel veel geluk en ook plezier. Geniet van jullie reis en geef mijn achternicht maar (naast de vele knuffels van jullie) een dikke knuffel van mij! Al enig idee hoe snel jullie haar gaan ontmoeten?

• 02 September 2014 - 22:17

Marieke:

Wow nu wordt t echt en nog snel ook! Geniet van jullie reis, maar dat zal ongetwijfeld lukken! Geniet van jullie meisje en ik kan niet wachten tot de eerste foto's!

• 02 September 2014 - 22:18

Mirjam En Peter:

Het gaat dus nu echt gebeuren! Wij wensen jullie een goede reis toe. Heel bijzonder wat jullie allemaal mee gaan maken. Alle goeds en een gezegende ontmoeting met jullie dochter(!) toegewenst!

• 02 September 2014 - 22:27

Marije:

Wow wat spannend. Het laatste stukje gedulf voordat jullie je meisje mogen opnemen in je gezin. Geniet van alle mooie dingen

• 02 September 2014 - 22:29

Lianne:

Prachtig nieuws! Wij wensen jullie een veilige reis, een goed verblijf en veilig thuiskomen toe met jullie dochtertje.

• 02 September 2014 - 22:49

Ineke:

Geniet ervan! Jullie meisje boft met twee lieve ouders! Goede reis en knuffel ze!

• 02 September 2014 - 22:53

Femke:

Lieve Rebecca & Niels,

Alle liefs en goeds toegewenst op deze bijzondere reis. Het zal voor jullie alledrie heftig zijn maar liefde doet wonderen..... en die liefde zal jullie dochter meteen voelen. Goede reis en wij popelen hier wel om jullie weer te zien.

Xxx Femke

• 03 September 2014 - 00:02

Esther Konneman:

Wow jeetje ik weet niet wat ik lees! Maar kan het wel een beetje volgen!! Wat super gaaf en bijzonder!! Heel heel heel veel geluk!! Ik ben echt heel benieuwd naar jullie verhalen! Geniet van jullie meisje! Liefs Esther

• 03 September 2014 - 00:34

Ingrid Luijten:

Wouw, wat ontzettend spannend ! Ik wens jullie een hele voorspoedige vlucht morgen en een geweldige ontmoeting met jullie dochter. Geniet van dit bijzondere moment !

• 03 September 2014 - 07:10

Sonja Cools:

Spannend! Succes met alles!

• 03 September 2014 - 07:29

Rozina:

Een helw goede reis en geniet van alle momenten samem en met jullie kleine meiaje !! X

• 03 September 2014 - 08:17

Margriet Goudriaan:

Goede reis naar Nigiria! Wij hopen en bidden dat de reis voorspoedig zal verlopen en jullie snel de kleine Evi in jullie armen kunnen sluiten! Groeten ook namens Sarah,
    Friso@Margriet Goudriaan

• 03 September 2014 - 10:20

Hanna:

Hele goede reis en geniet van alle momenten. Veel geluk met jullie kindje.

• 03 September 2014 - 10:34

Marleen:

Oh, ik zit nu al met tranen in de ogen...dat wordt nog wat de komende blogs ;)! Ik wil jullie ook een hele goede reis wensen. Ik hoop dat jullie snel jullie dochter in de armen kunnen sluiten. Dit zal ongetwijfeld een onbeschrijflijk moment gaan worden! Ik leef met jullie mee. Dikke x

• 03 September 2014 - 12:53

Hans Almekinders:

Hoi Rebecca en Niels,

Vanaf de locatie Noordhave even lomhoog gezwaaid.
    Wat een wonderlijke ervaringen voor jullie!
    Heel bijzonder allemaal.
    Een hele goede en behouden vaart en tot horens
    xxxHans

• 03 September 2014 - 16:29

Johan En Anneke:

Een goede reis in alle opzichten toegewenst.
    groeten

• 03 September 2014 - 19:44

Piet Wierks:

Hallo Rebecca en Niels ,

Heel veel plezier en zegen.
    Wat een wonderlijk gebeuren , als je het van zo dichtbij mee maakt.

Liefdevolle groet van thuis.

• 03 September 2014 - 20:27

Ineke:

Lieve Rebecca en Niels,

Wat super dat jullie nu echt weg zijn, ik zou heel blij zijn als jullie weer terug zijn.
    Een gezegende reis toegewenst en in gedachten bij jullie.

Liefs Ineke.

• 03 September 2014 - 21:01

Marjanne/ Jan Rem:

Lieve rebecca en niels

Jullie reis is begonnen en en dan kom je als pappa en mamma terug.geniet van alles wat je beleeft. Heel veel geluk.

• 03 September 2014 - 22:06

Jennifer Nootenboom :

Zoheeeeee spannend!!!!! Bijna houden jullie haar vast. Wow wat een geweldig moment zal dat zijn!!!
    Ik ben erg benieuwd hoe jullie haar noemen!
    Geniet ervan

• 04 September 2014 - 11:06

Ina Wierks:

Hallo Rebecca en Niels,

Wat enorm fijn dat het nu eindelijk zo ver is! Zo lang in spanning en dan nu.... op weg naar Nigeria.
    Heel veel succes en een hele fijne toekomst samen met jullie dochter :)
    We hopen haar gauw te ontmoeten. Geniet ook van de tijd daar.
    Liefs een xxx-jes van Jan en Ina

• 04 September 2014 - 23:53

Grace:

Ooo wat mooi om te lezen! Supergaaf! We denken aan jullie. Liefs van Maarten en Grace...en een box van Yun ;)